18 06 2022 4

Doelstelling

De Stichting biedt financiële ondersteuning aan kwetsbare personen maar ook aan projecten en organisaties met een binding met Tiel. Deze ondersteuning kan o.a. zijn op het gebied van gezondheid, voeding, huisvesting, medische verzorging, onderwijs, bescherming, sport en cultuur.

Strategie

De Stichting biedt financiële steun d.m.v. giften.
Hierbij zal per jaar worden gekozen voor verschillende kleine en grotere doelen. Meestal is deze steun éénmalig. Deze steun wordt gefinancierd uit het rendement van het vermogen uit de stichting.

Samen maken we de wereld beter.

Bent u actief op het gebied van Sport, Medische zorg en Cultuur ?
En zijn dit activiteiten in Tiel en omgeving ?
En wilt u steun ontvangen van de stichting Hero om uw project, activiteit of doelstelling te verwezenlijken ?

Neem dan via het formulier op deze website contact met ons op.
​Dan ontvangt u van ons een aanvraag formulier zodat wij kunnen beoordelen of wij ondersteuning kunnen bieden.

Neem contact op

Organisaties en projecten verbonden met de stad Tiel

De meeste organisaties en projecten zijn (deels) afhankelijk van subsidies en donaties. Naast het bieden van steun aan o.a. de kwetsbaren onder ons zijn er ook  organisaties en projecten  die bijdragen aan de sfeer en het behoud van de karakteristieke, waardevolle, functionele  en historische bezittingen van  de stad Tiel.

Neem direct contact op

Mijn persoonsgegevens mogen behandeld worden conform de Privacyverklaring