Straatwerk Hertenkamp Tiel

Het Hertenkamp is een prachtig, mooi, schaduwrijk park, gelegen nabij het centrum van Tiel. Het park met al haar dieren wordt op ideële basis
beheerd en verzorgd door Stichting Hertenkamp Tiel en is voor iedereen kosteloos
toegankelijk. Dankzij de gemeentelijke bijdrage, donaties en sponsoring lukt het de Stichting, weliswaar met uiterste inspanning, de jaarlijks financiële begroting
"sluitend " te krijgen.

Iedereen is welkom in het Hertenkamp, ongeacht leeftijd, beperking en herkomst.
In het Hertenkamp zijn dagelijks l0-15 personen (onder begeleiding) met een afstand tot de arbeidsmarkt van de zorggroep ’s Heeren Loo aan het werk. Tevens biedt het Hertenkamp wekelijks werkervaring plaatsen aan leerlingen van de Brede Zorgschool "de Cambier".

Het bestuur van Stichting Hertenkamp Tiel is de afgelopen jaren actief geweest op het gebied van onderhoud en realisatie binnen het park. Er is o.a. een mooie volière gerealiseerd, de (rookvrije) speeltuin is grotendeels vernieuwd omdat de bestaande toestellen waren afgekeurd en het hekwerk is grotendeels vervangen, waardoor het aanzicht van het park sterk is verbeterd.

Om het park veilig te houden moest het straatwerk gerenoveerd worden. Het asfalt werd vervangen door 2e hands klinkers. Stichting Hero heeft hiervoor een mooi In de korte tijd waarin het straatwerk gereed is is het aantal bezoekers dat gebruik maakt van een rollator duidelijk gestegen. Lof voor de medewerkers van VDBH Opheusden voor de prettige manier waarop het werk is uitgevoerd.

Mijn persoonsgegevens mogen behandeld worden conform de Privacyverklaring